.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
‌تنها نماينده مازندراني آسيا دانشمند برتر سال 2008

عضو هيئت علمي دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل به عنوان تنها نماينده آسيا دانشمند برتر سال 2008 شد.

‌به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، داود دوميري گنجي متولد 1344 شهرستان بابل است كه مدرك خود را از دانشگاه تربيت مدرس اخذ كرده است و با مرتبه علمي دانشياري در زمينه روش‌هاي تحليلي عدد فعاليت مي‌كند.
وي بيش از 160 مقاله ژورنالي دارد كه حدود 110 مقاله آن ISI بوده و پنج طرح پژوهشي و يك جلد كتاب در دست تاليف دارد.
دوميري سردبير و دبير سه مجله ISI و محقق برجسته ماه فوريه 2008 جهان از مرجع علمي سايت تامسون ساينس واچ و محقق برتر داراي مقاله داغ در گروه فني و مهندسي بر اساس نمايه‌هاي بين‌المللي معرفي شده است.
اين دانشمند برتر سال 2008 در گفتگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: در پايان سال 2008 پايگاه الكترونيكي sciencewatch در 22 رشته دانشمندان سال را معرفي كرده است كه بنده به عنوان دانشمند برتر در شاخه مهندسي انتخاب شدم.
وي افزود: براي انتخاب دانشمند برتر بايد پنج مرحله طي مي‌شد كه پايگاه الكترونيكي تامسون رويترز بعد از انجام اين پنج مرحله دانشمندان برتر سال را معرفي كرده است.
دوميري بيان داشت: در مرحله نخست حداقل بايد دو تا از كارهاي دانشمندان در اين سايت به عنوان مقاله داغ انتخاب مي‌شد مقاله‌اي كه بقيه مقاله‌هاي ديگر را برش دهد، مرحله بعدي در پايان فصل بايد كارهاي آن دانشمند در هر فيلتري كه پايگاه بخواهد انتخاب كند، بايد بالاترين ارجاعات را داشته و به عنوان محقق برجسته در پايان فصل شناخته شود.
وي تصريح كرد: اين پايگاه معمولا در هر فصل 22 نفر را به عنوان دانشمند ماه انتخاب مي‌كند و در پايان سه فصل كه 66 نفر هستند، 22 نفر را برتر انتخاب مي‌كند.
دوميري بيان داشت: در پايان سال از بين چهار فصل كه 88 نفر هستند، 22 نفر را به عنوان دانشمند سال انتخاب مي‌كند و در مرحله بعدي از طريق گفتگوي تلفني و يا چت كردن منتخب خويش را مورد آزمايش قرار داده تا مطمئن شود اين فرد قادر است كارهاي مشابه ديگري انجام دهد.
وي تصريح كرد: اين پايگاه به مدت 10 ساعت بنده را مورد آزمايش قرار داده و بعد از اطمينال كامل بنده را به عنوان دانشمند برتر معرفي كرده است.
دوميري افزود: مرحله پنجم‌ تصميم نهايي برعهده شوراي علمي دانشمندان جهان است كه حدود 2 هزار و 82 دانشمند برتر جهان كارهاي فرد را مورد ارزيابي قرار داده و تصميم مي‌گيرند كه اين فرد به جمع دانشمندان برتر جهان بپيوندد يا خير و بعد از اين پنج مرحله تصميم نهايي به فرد ابلاغ مي‌شود.
دوميري با اشاره به اينكه معتبرترين مقالات علمي ISI و مجلات دنيا از طريق سايت تامسون رويترز مورد تاييد قرار مي‌گيرد، اين سايت را يكي از معتبرترين سايت هاي جهان برشمرد.
وي افزود: از طريق اين سايت هر 10 سال و هشت ماه از دانشمندان برتر جهان ‌تقدير‌ و در برنامه‌هاي بعدي از بنده تجليل مي‌شود.
دوميري تصريح كرد: بنده به عنوان تنها دانشمند آسيا به عنوان دانشمند برتر سال 2008 انتخاب شدم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.263 seconds.